zaterdag 25 januari 2014

Vanaf

1e Generatie


- Vanaf mijn dagen als topsporter tot op de dag van vandaag heb ik aan den lijve ondervonden wat goede voeding voor je kan betekenen. Omdat ik ben opgeleid toto leraar lichamelijke opvoeding (ALO), ben ik mij bewust van de achtergronden van een goede voeding. Maar het vervolgens in de praktijk brengen is toch wel even wat anders, heb ik gemerkt. (bron 87)
- Vanaf juli van zijn tweede jaar aan de universiteit tot januari van het jaar daarop was er geen moment van zijn leven dat Tsukuru Tazaki niet aan de dood dacht. Gedurende die tijd werd hij twintig en dus officieel volwassen, maar die gewichtige dag had geen speciale betekenis voor hem. (bron 39)

Met wat Japanse Lichamelijke Opvoeding kom je al snel uit op Budo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten